מה הקשר בין מטבחים כפריים לזוגיות טובה?

אם תשאלו את עצמכם מה הקשר בין זוגיות טובה למטבחים כפריים הרי שהתשובה היא פשוטה: קשר זוגי טוב ויציב מתבטא גם בבית וגם במטבח. בית חם ומסודר, מטבח נעים המפיץ כפריות חמימה יכול להשפיע על האווירה בין בני הזוג.

מה הקשר בין מטבחים כפריים לזוגיות טובה?

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

אם החלטתם להשקיע בבית ובזוגיות שלכם, עולה השאלה היכן מומלץ לרכוש מטבח כפרי, האם בחנות או אצל נגר פרטי? אם אתם מחפשים מטבח כפרי אותנטי כפי שמטבח כפרי אמיתי צריך להיראות, מטבח המיוצר על פי עקרונות מאוד מדוייקים של סגנון העיצוב הכפרי, המקום המתאים יותר להזמנתו הוא אצל נגר מקצועי.

 

עקרונות מקצועיים בסגנון העיצוב הכפרי

נגר מקצועי המתמחה בתחום של מטבחים כפריים, מייצר את המטבח בעבודת יד, על פי טכניקות ייצור מסורתיות אך עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. המשמעות היא שבהזמנה מנגר פרטי, תוכלו בהחלט להיות בטוחים שתקבלו תוצר סופי מאוד מדוייק וברמה מאוד גבוהה, ובמקביל גם כזה המבוסס על עקרונות העיצוב הקלאסיים והאותנטיים של סגנון העיצוב הכפרי. עקרונות אלה הם אינם בולטים לעין הבלתי מקצועית, וזאת הסיבה שעבור מרביתנו, מספיק שהחנות מגדירה עבורנו שהמטבח הוא בסגנון כפרי, כדי שגם אנו נתפוס זאת כך.

 

המטרה – תחושה עצית כפרית אותנטית

בפועל, מרבית המטבחים המוגדרים ככפריים ומוצעים בחנויות המיין סטרים, הם מטבחים שכוללים בתוכם אלמנטים שונים המגיעים מסגנון העיצוב הכפרי, אך לאו דווקא מקפידים על כלל העקרונות שאמורים בסופו של דבר לספק לכם את האווירה העצית והכפרית המלאה לה אתם מצפים ממטבח כפרי. עקרונות אלה כוללים את צורת ורמת העיבוד של העץ, בחירת העץ הנכון לכל חלק במטבח, פרופורציות ותצורות המתאימות לסגנון הכפרי וכדומה, אלמנטים שרהיטי המיין סטרים אינן נוטות להקפיד עליהם מתוך שיקולי היצע וביקוש.

 

הזמנה בנגריה פרטית בייצור בעבודת יד

בנגריה פרטית, המבססת את פעילותה על ייצור מטבחים כפריים בעבודת יד ועל פי טכניקות הייצור המסורתיות, תוכלו להיות מעורבים מאוד בתהליך התכנון, העיצוב והייצור של המטבח, ליהנות משלל אלמנטים כפריים שאולי לא הכרתם, ובתוך כך גם ליהנות מהטאצ' המודרני, משילוב טכנולוגיות ומנגונים מודרניים, מתצורה שכוללת הכנה לאלמנטים שאפשר למצוא במטבח המודרני, אך תמיד בהתאמה מלאה לסגנון העיצוב הכפרי.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly