זוגיות פרק ב' – התחלה חדשה

לא מעט זוגות מגיעים לצערנו לרגע בו הם מחליטים לפרק את החבילה. פירוק החבילה היא אקט כואב, בעיקר אם הזוגיות היא רבת שנים ובעיקר אם ישנם ילדים בסיפור. אך סיום של זוגיות הוא לא סוף פסוק, ותמיד ישנה אופציה להתחיל זוגיות פרק ב'. ישנם אף מקרים שסיום זוגיות נכפית על אחד מבני הזוג, כשהמקרה הקלאסי הוא פטירה של בן הזוג השני מה שלעתים קורה דווקא בזוגיות טובה ומספקת. כפי שציינו סיום פרק הוא לאו דווקא סוף הסיפור, ורבים מאלו שהתחילו פרק ב' בחייהם הזוגיים חוו אושר וימים טובים עד סוף חייהם.

החששות מזוגיות פרק ב'

זוגיות פרק ב' מלווה מן הסתם בלא מעט חששות. מי יהיה בן הזוג החדש? האם הוא יהיה שונה מבן הזוג הקודם, בעיקר בדברים שגרמו לסיום הזוגיות הקודמת? האם הוא יוכל לקבל אותי כמו שאני או שהבעיה היא אצלי ואין לי סיכוי עם אף אחד אחר? הבעיה מחריפה עוד יותר וגורמת לחששות רבים עוד יותר במידה ובסיפור ישנם ילדים לאחד מבני הזוג או שניהם, איך בן או בת הזוג יקבלו את ילדיי? איך ילדיו של בן הזוג וילדיי יסתדרו? האם הם יוכלו לחיות האחד עם השני… יש אם כן אין ספור חששות וסיבות למה לא לפנות לזוגיות חדשה…

מה שחשוב זה למה דווקא כן!

למצוא סיבות למה לא להתחיל פרק חדש בחיים זה קל כפי שציינו, יש אין ספור חששות וחלקם אף מוצדקים. אך כמו שאומר הפתגם הידוע: "טובים השניים מן האחד" תמיד כדאי לנסות וברוב המקרים מגלים שאפשר לחיות חיים מאושרים עם בן או בת זוג חדשים. גם כשמעורבים ילדים בסיפור אפשר להתגבר על בעיות, התגברות הן על ידי נכונות של שני הצדדים אבל בעיקר על ידי ייעוץ מתאים של איך לעשות את זה. בסופו של דבר אם מדובר על ילדים בוגרים הם יהיו מן הסתם בעד שההורה ימשיך את חייו, ועם שיחות פתוחות אפשר לגשר על כל בעיה הן בין בני הזוג והן בין ילדי הזוג והזוג עצמו.

 

 

יש לך שאלה? המומחים שלנו ישמחו לענות