זוגיות פרק ב' יכולה להיות הצלחה גדולה

זוגיות פרק ב' יכולה להיות הצלחה גדולה

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

מצבים שונים גורמים ללא מעט זוגות להיפרד. אין ספק שמדובר ברגע מאוד לא פשוט בחיים (שיכול לעתים להגיע בגיל צעיר יחסית ולעתים בגיל די מבוגר), וגבר ואישה מוצאים את עצמם בפני חיים אחרים לגמרי. חיים בהם הם יכולים להמשיך לבד בדרכם, או שהם בוחרים למצוא בן או בת זוג אחרים ולפתוח פרק חדש.

ההחלטה על כניסה למערכת זוגיות שנייה בחיים היא לא דבר פשוט. מה גם שלאחר החלטה זו יכולים לצוץ מכשולים שונים ולהגיע רגעים בהם מתקשים בני הזוג במהלך הפרק השני בחייהם למצות את מערכת היחסים בצורה מלאה, להרגיש כיצד הם משתחררים מעכבות שונות, ולהגשים את השאיפה לזוגיות פוריה ומוצלחת.

 

אז מה ההבדל? מדובר בסיטואציה שונה לגמרי

נראה כי לא קשה להבין עד כמה זוגיות פרק ב' היא משהו אחר לגמרי. גם אם מדובר על אנשים צעירים יחסית, הרי שחלקם סוחב מטען כמו אכזבה, תסכול וכד'. התוצאה היא פתיחה של מערכת זוגית חדשה בצורה הרבה פחות נקייה, אם נגדיר זאת כך, והדבר יכול להקשות לא רק בתחילת הדרך אלא גם במשברים עתידיים.

לגבי גבר או אישה מבוגרים יותר, הרי שחלק מהם עדיין צריך לטפל בילדים קטנים למשל, והדבר יכול להציב אתגר לא פשוט עבור שני הצדדים. מערכות אלה הן מורכבות יותר והן דורשות התייחסות מעמיקה לא רק לגבי אופיו של כל אדם, אלא גם לגבי היכולת של מי שמגיע לפרק ב' לראות את התמונה הכוללת ולהשתלב בהתאם.

 

וזה משתפר – מתיאום ציפיות ועד הרמוניה אמיתית
האתגר של זוגיות שנייה יכול להיות קל הרבה יותר אם נעזרים במי שמתמחה בטיפול זוגי ומכיר היטב את הסיטואציות הרבות אליהן יכולים בני הזוג להיקלע. עניינים של תיאום ציפיות, יכולת להשתחרר מתוצאות שליליות של זוגיות קודמת, ויצירת אמון מחודש הם דברים שלא תמיד קל להגיע אליהם לבד, אם בכלל.

אלו הרוצים להצליח במסגרת של זוגיות פרק ב' מוזמנים לפנות כבר עכשיו למטפלות שלנו בעלות ניסיון רב בטיפול זוגי ובייעוץ גם במצבים של פרק ב'. זאת תוך התמחות בקשיים שונים שמאפיינים זוגיות כזו ובמשברים בן זוגיים המצריכים ייעוץ מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

למטפלות זוגיות

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly