מי האביר שלי

מי האביר שלי

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

מכירים את המשפט " הזהרו מחלומותיכם פן יתגשמו" ? סביר להניח כי אחד התחומים שבו החלומות שלנו הכי פעילים ויצירתיים הוא בן הזוג האידיאלי שאנו רוצים לידנו.

עכשיו אעבור לדבר בלשון נקבה אך הדבר תקף לשני המינים.

סביר כי אם נוכל להציץ לחלומות של לא מעט בנות נמצא את האביר על הסוס הלבן כשהוא חסון, אסרטיבי, עצמאי, מצליחן, שאפן, שמח, עם חוש הומור, מוקף בחברים ועוד כהנה וכהנה מעלות. מודה !!!! גם אני עלולה להסתנוור מהאביר הזה.

האם אנו עוצרות לשאול את עצמנו למה אנו רוצות בדמות הזו? האם הדמות הזו מתאימה לנו באמת? האם האביר הזה יענה לצרכים האמיתיים שלנו ?

לא פעם אנו מחפשים באחר את מה שחסר בנו, בלי להבין שאת החסר הזה אי אפשר למלא מבחוץ. לא משנה כמה אסרטיבי יהיה בן זוגנו זה לא יהפוך אותנו לאסרטיבים. יותר מכך, לא בטוח שהאיש האסרטיבי הזה יוכל להבין את חוסר האסרטיביות שלנו. לא בטוח שהאיש השמח שלידנו יבין את חוסר היכולת שלנו להיות בשמחה תמידית.

אז אנו יכולים למצוא את בן הזוג המושלם הזה ולהרגיש טוב עם עצמנו לתקופה אך אם לא נמלא את החסר שבנו בעצמנו, אנו עלולות לקום בוקר אחד ולגלות "שהאסרטיביות הזו מעצבנת ועל מה הוא שמח כל כך כשהכל מדכא מסביב", "הבדיחות שלו תינוקיות, החברים שלו מעצבנים" , "הכל הולך לו חלק והוא לא מבין את הקשיים שלנו, ועוד כהנה וכהנה גילויי

מה זה קשור לגרפולוגיה?

האבחון הגרפולוגי יכול לעזור לנו להבין מי האדם המתאים לנו. מה הצרכים האמיתיים שלנו, האבחון הגרפולוגי יכול להסיר את הסינוור ואת הרעשים הסביבתיים המקשים עלינו לראות את הדבר המושלם בעבורנו, והדגש הוא על בעבורנו. וכן כן, מותר לו להיות לא כל כך אסרטיבי, מותר לו להיות עצוב לפעמים, ומותר לו לא להיות מסמר המסיבה.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

מאמרים נוספים