ייעוץ זוגי במרכז – לחיזוק הקשר

ייעוץ זוגי במרכז – לחיזוק הקשר

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

החיים הם עניין מורכב.דרישות רבות עומדות לפנינו; הצלחה בעבודה, גידול הילדים, משכנתא, עינייני בריאות, מחוייבויות כספיות אחרות…ועוד ועוד. המרוץ לספק את כל הדברים שאנו חשים כהכרחיים מסבים לרובנו הרבה לחץ, כאבי ראש ודאגות לא פוסקות.
מתוך הלחצים הקיומיים הבלתי פוסקים הללו, נוטים אולי לשכוח או לפספס את הדברים החשובים, ואולי העיקריים שנותנים משמעות, כיף והתרגשות לחיים.
הכוונה לנושא הזוגיות.
כולנו כבר למדנו שאם לא משקיעים בקשר הזוגי ולא נותנים לו מקום בלחץ הבלתי פוסק של דרישות החיים – הוא יגווע וימות.
אם אתם גרים במרכז והגעתם למקום שהקשר מתחיל להתמסמס ולגווע ואתם עדיין רוצים להשאר בו – אתם זקוקים לייעוץ זוגי במרכז כדי לעזור, לתת חיים ולרענן את קשר הזוגי.

מדוע כדאי ייעוץ זוגי במרכז?
נכון שאפשר לנסות להתמודד ואולי קצת לפתור בעיות בינו לבינה בקשר הזוגי. יש שמצליחים לעשות זאת בכוחות עצמם, אולם, לרוב כשבודקים, זה אחרי טיפול או ייעוץ פסיכולוגי אישי של אחד מבני הזוג.
כאשר חשים שהמבוי סתום ואין ביכולתכם לבד להחיות את הקשר, ייעוץ זוגי אצל איריס פסיכותרפיסטית ומומחית בנושא זוגיות יכול לתרום לבסס ואף להצמיח קשר זוגי מתגמל ופורה.
איך זה יקרה? בתהליך הייעוץ אצל איריס למשל, תישאלו שאלות המכונות אתכם בדיוק לבעיות עמן אתם מתמודדים. הצפת הבעיות מביאה להתבוננות בדברים לא רק דרך עיניכם הכועסות והמאוכזבות, אלא גם דרך עיניה של איריס, ששנים רבות עובדת עם זוגות הנמצאים במשבר ויכולה לתת זוויות שונות למבט שלכם, הבנות אחרות מאלו שאתם מכירים כבר היטב ודרכים חדשות להתמודד עם הקשיים שאתם כבר עייפים אפילו אולי לדבר עליהם..

מה קורה במפגש כזה בפועל?
כאשר מגיעים למומחה בייעוץ זוגי במרכז או בכל מקום אחר בארץ, ראשית עורכים שיחת הכרות. בשיחה זו היועצת הזוגית, שמומחיותה בייעוץ וטיפול זוגי, תישאל ותשוחח עם כל אחד מבני הזוג על הרגשותיו, תסכוליו ומחשבותיו על הזוגיות. מה לדעתו/ה הבעיות העיקריות עמן הוא/היא מתמודדת ואיך היה/תה רוצה לשנות את המצב. השיחה מתפתחת לדיבור על מה הגורמים שהביאו אותם לחיים משותפים, מה היה מקום האהבה והתשוקה כשהכירו זה את זו, ומה קורה ביניהם כעת..
הרעיון לפתח תחושת אינטימיות המאפשרת שיחה על הדברים הכואבים והקשים באמת, מתוך שאשת המקצוע כמו איריס, נותנת תחושת אמון ובטחון שאפשר לפתוח דברים גם קשים ולא נעימים בהכרח.
בעיות בזוגיות אינן גזרה שלא ניתן לטפל בה. יש הרבה מה לעשות בשיקום קשר זוגי, ושיתוף של אשת מקצוע בהחלט הופך את הקשה לקל, לפשוט יותר למכוון מטרה, כשהתוצאה הסופית של התהליך, היא של סיפוק ושלמות גדולים מאלו שעמם הגיעו מלכתחילה.

 

לכרטיס של איריס

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly